Vinder af MaxSMS+ fundet!
...og det blev ... DavidB med "I Don't Care"!
Påsken er den nye juletid. Sådan føles det i hvert fald med den gaveregn, der foregår i øjeblikket på MyMusic.dk og omegn. Vores legat er netop uddelt, og netop i dag er vinderen af MaxSMS+ kampagnen fundet.
Efter omtrent 11000 afgivne finalestemmer er det afgjort, at DavidB vinder MaxSMS+ konkurrencen. Førstepræmien kom i hus på 4856 stemmer, mens andenpræmien går til Tim Schou med 3281 og tredjepræmien til Autobahn med 2631 stemmer. DavidB kan se frem til en uges airplay på TV, en digital distributionsaftale og ikke mindst en fremtrædende plads til sin sang på TDC Musik.
Tilbage i begyndelsen af februar startede vi en kampagne med TDC, der var intet mindre end ægte nyskabende. En kampagne, der strakte sig fra TV til øvelokaler til mobil til internettet og tilbage igen og dannede en ny bro mellem kreative skabende sjæle og virksomheder med brug for musik. Vi bad alle om at lave og indsende et soundtrack til TDCs reklame med de to undersvende i mobilkapløb. Det blev til i alt 436 soundtracks, som kæmpede om jeres gunst. De tre af dem endte i en finaledyst, der nu er afgjort.
Vi holder fast i ideen om en projektbørs med mulighed for kontakt mellem kunstnere og virksomheder og forsøger som altid at facilitere synlighed og gode vilkår for musikken i Danmark. Hermed er første projekt vel overstået og vi ser frem mod nye samarbejder.
Igen: tillykke til DavidB!
Påsken er den nye juletid. Sådan føles det i hvert fald med den gaveregn, der foregår i øjeblikket på MyMusic.dk og omegn. Vores legat er netop uddelt, og netop i dag er vinderen af MaxSMS+ kampagnen fundet.
Efter omtrent 11000 afgivne finalestemmer er det afgjort, at DavidB vinder MaxSMS+ konkurrencen. Førstepræmien kom i hus på 4856 stemmer, mens andenpræmien går til Tim Schou med 3281 og tredjepræmien til Autobahn med 2631 stemmer. DavidB kan se frem til en uges airplay på TV, en digital distributionsaftale og ikke mindst en fremtrædende plads til sin sang på TDC Musik.
Tilbage i begyndelsen af februar startede vi en kampagne med TDC, der var intet mindre end ægte nyskabende. En kampagne, der strakte sig fra TV til øvelokaler til mobil til internettet og tilbage igen og dannede en ny bro mellem kreative skabende sjæle og virksomheder med brug for musik. Vi bad alle om at lave og indsende et soundtrack til TDCs reklame med de to undersvende i mobilkapløb. Det blev til i alt 436 soundtracks, som kæmpede om jeres gunst. De tre af dem endte i en finaledyst, der nu er afgjort.
Vi holder fast i ideen om en projektbørs med mulighed for kontakt mellem kunstnere og virksomheder og forsøger som altid at facilitere synlighed og gode vilkår for musikken i Danmark. Hermed er første projekt vel overstået og vi ser frem mod nye samarbejder.
Igen: tillykke til DavidB!
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home