04 april 2007

Udsolgt til Legatfesten?

Lige et opråb i forbindelse med MyMusic.dks Legatfest på Rust den 7. april...

Vi har fået en del henvendelser omkring tilgængeligheden af billetter til Legatfesten på lørdag, da flere er gået forgæves til GAFFAbillet, der har meldt udsolgt.

Der er stadig billetter til Legatfesten - de er blevet fordelt mellem GAFFAbillet og Billetnet, så hvis man er gået forgæves hos GAFFAbillet kan man prøve hos Billetnet i stedet.

Vi glæder os til at se jer allesammen!

MyMusic.dk

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det var dog en listig måde til at lige bede folk om at få fingrene ud, og melde sig til... ;) Well, det virkede i alle tilfælde på mig... Jeg har købt.
Selvom jeg faktisk synes at jeg skulle komme gratis ind, blot i kraft af den person jeg er... Stor og selvfed :)

onsdag, 04 april, 2007  

Send en kommentar

<< Home