11 juli 2007

Ny feature: Lignende bands

Vi er for tiden i gang med en omgang opdateringer på MyMusic.dk. Den første - Lignende bands - er nu online.

I bunden af alle bandsider findes der 3 faneblade, hvor den første viser de 10 bands som flest af sidens brugere, som også har det band man besøger på sin favoritliste, har blandt sine favoritter i samme genre.

De to øvrige faner, er en lidt federe visning af de eksisterende "Nyeste fans" og "Sidste 10 besøgende".

Håber det kører og at I vil tage godt imod det :)

12 Comments:

Blogger Morten said...

Vi er opmærksommme på at bandsiderne kører lidt langsomt nu og arbejder på sagen.

onsdag, 11 juli, 2007  
Blogger Thomas Arnt said...

Altså den del der hedder lignende band har da intet med de pågældende bands at gøre, da sites brugere har en ret blandet smag.

onsdag, 11 juli, 2007  
Anonymous Anonym said...

Superfedt - har intet andet end ros tilovers for disse features :)

Jens/Ekko

onsdag, 11 juli, 2007  
Anonymous Anonym said...

Måske skulle i ændre "Lignende bands" til noget mere passende, da både min vens band og mine to egne på ingen måder ligner fx. VETO.
Think about it ;)

onsdag, 11 juli, 2007  
Blogger Johannes Holt Iversen said...

ros for denne nye feature! den er superb syntes jeg

onsdag, 11 juli, 2007  
Anonymous Anonym said...

den bliver du lige nødt til at forklare igen?

onsdag, 11 juli, 2007  
Blogger Unknown said...

Tjaaah, Copy/Paster lige mit indlæg fra debatten.

Som jeg ser det, så er det bare mere reklame til alle de bands der i forvejen er lidt kendt, eftersom der bliver vist de bands, som er på favoritlisten hos de fleste brugere.

Mit band blev oprettet herinde for en uge siden, og med den promovering af allerede "kendte" bands, så har vi da ikke en chance for at blive hørt, og det er også selvom vores musik skulle være værd at lytte til. Men det er jo bare vilkårene, og det kan man så vælge at leve med eller ej.

Man skulle hellere få den til at vise en random liste, over de bands der er kategoriseret i den samme genre. Det gode musik skal nok komme ud til folket alligevel.

Rock Til Folket

onsdag, 11 juli, 2007  
Blogger David Mondrup said...

- jeg undrede mig godt over, hvordan I lige havde luret at min musik kom tættest på Anes. Det skal jeg drille hende med ved lejlighed ;) .

- fed feature. Mere af den slags!

onsdag, 11 juli, 2007  
Blogger Morten said...

Så skulle det hele køre meget bedre. Vi har samtidig omdøbt funktionen til "Vores fans hører også" og fjernes genrebegrænsningen, så også bands som ikke er i samme genre som det band man besøger, bliver listet.

torsdag, 12 juli, 2007  
Anonymous Anonym said...

Det er svedigt, Morten - tak. Jeg kan rigtigt godt li', at jeg lige pludseligt er mere Rock end Pop...

torsdag, 12 juli, 2007  
Blogger William Kudahl Sørensen said...

Måske man kunne lave sådan at ikonet var forskelligt for bands og brugere. Evt. et en lille stjerne eller noget nederst i hjørnet ved band ikonerne. Det irreterer i hvert fald mig at man ikke kan se om det er et band eller en bruger.
Ellers en fed idé. Syntes det er fedt at man kan se hvad bandets fans hører.

torsdag, 19 juli, 2007  
Blogger William Kudahl Sørensen said...

Måske man kunne lave sådan at ikonet var forskelligt for bands og brugere. Evt. et en lille stjerne eller noget nederst i hjørnet ved band ikonerne. Det irreterer i hvert fald mig at man ikke kan se om det er et band eller en bruger.
Ellers en fed idé. Syntes det er fedt at man kan se hvad bandets fans hører.

torsdag, 19 juli, 2007  

Send en kommentar

<< Home