Undersøgelse af TDC-projekt - opdateret link
Tak til alle der deltog i det, der ligner Mymusic.dks hidtil bedste bidrag til den virale markedsføring – vores TDC-projekt. Vi har lige fremlagt kampagnen på den store Knock Knock konference i Århus, hvor vi konkluderede, at vores brugere - trods det klare kommercielle formål - gerne vil have flere opgaver. Dermed ikke sagt at vi sælger vores bare røv eller vores brugere, men at der er god grund til at arbejde for en åben audio-proces, hvor brugere på sitet - og ikke en enkelt "musikstylist" afgør, hvad der er fedt og hvilken musik der skal bruges. Til film, teater, software – overalt hvor der skal bruges musik – det vil vi arbejde på fremover.
Projektet viste, at man godt kan finde nye metoder at diskutere og høre musikken, lære nye processer, skabe netværk, betale copy rights holderne og i sidste ende musikerne. Props til alle der deltog trods de kommercielle under- og overtoner.
For at få flere virksomheder til at deltage, vil vi bede jer udfylde skemaet her, som er blevet til i samarbejde med Aalborg Universitet og TDC. Hvis du deltager har du mulighed for at vinde en Samsung SGH-X520 mobiltelefon. Det tager ikke mere end 5-10 minutter at svare på spørgsmålene. Undersøgelsen afsluttes mandag d. 25/6.
I løbet af MaxSms+ kampagnen blev de 425 tilmeldte sange afspillet 220.000 gange. Tak til alle der stillede deres musik til rådighed - vi vil arbejde på at skaffe flere lignende opgaver til MyMusic.dks bands fremover.
Link til undersøgelsen:
http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=6TUVNPJP1N1P
Projektet viste, at man godt kan finde nye metoder at diskutere og høre musikken, lære nye processer, skabe netværk, betale copy rights holderne og i sidste ende musikerne. Props til alle der deltog trods de kommercielle under- og overtoner.
For at få flere virksomheder til at deltage, vil vi bede jer udfylde skemaet her, som er blevet til i samarbejde med Aalborg Universitet og TDC. Hvis du deltager har du mulighed for at vinde en Samsung SGH-X520 mobiltelefon. Det tager ikke mere end 5-10 minutter at svare på spørgsmålene. Undersøgelsen afsluttes mandag d. 25/6.
I løbet af MaxSms+ kampagnen blev de 425 tilmeldte sange afspillet 220.000 gange. Tak til alle der stillede deres musik til rådighed - vi vil arbejde på at skaffe flere lignende opgaver til MyMusic.dks bands fremover.
Link til undersøgelsen:
http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=6TUVNPJP1N1P
4 Comments:
Linket virker ikke...
linket til skemaet virker ikke :(
Link til undersøgelse virker ikke.
Så virker linket! :)
Send en kommentar
<< Home